I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday 9 October 2012

Azam Untuk Sem - 4

Assalamuailaikum...utk sem ini saya mempunyai satu azam yg baru iaitu saya nak fokus untuk belajar dan mengejar cita2 saya. Saya ingin menikmati kebahagiaan,keceriaan walaupun sementara. Saya ingin melupakan seseorang yg bertakhta dihati saya sebelum nie. Walaupun kita belajar di kelas yg sama  saya akan belajar melupakan awak biarpun sukar seperti mana saya tidak mengenali awak sejak mula2 lagi kita tidak mengenali antara satu sama lain.

 

Untuk sem ini saya ingin melupakan kenangan pahit yg berlaku kpd saya pada sem sebelum nie iaitu sem - 3 yg mengajar saya erti kehidupan,percintaan,kesukaran,kedukaan,kasih dan sayang. Itulah kenangan yg begitu pahit dan manis yg berlaku kpd saya dan mengajar saya erti ketabahan dan kesabaran.

 

Untuk sem ini juga saya ingin mencari kebahagiaan,ketenangan dan keceriaan serta pengalaman baru yg mengajar saya menjadi lebih dewasa dan matang. Itulah azam saya untuk sem ini. 

 

 

Always smile :) and forget /don't think the things that happened before this and move on for the new life....

No comments:

Post a Comment