I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday 18 October 2012

Andai Kau Tahu Tangisku

Aku tak pernah menyesal
aku pernah menggores cintanya dgn luka
kerana
sejuta rasa sakit hati ini
selalu menghinggapi
ketika aku bersamanya

 biarlah kau tersapu
bersama angin petang yg berlalu
biarlah terbungkus dgn nalurimu
hatiku kian kecewa dgn sikapmu
atas apa yg telah terjadi
jangan kau tambah lagi lukaku
cukuplah aku izinkan kau berlalu

jiwaku ini terasa sepi tanpa cinta
mungkin hati akn mati jika tanpa iman
cinta ini layu tanpa kasih dan sayang darimu
kelmarin adalah kenangan bagiku
dan semalam adalah mimpi bagiku
hari ini adalah kenyataan
dan esok adalah harapan
aku bersyukur
hari ini ku masih berdiri di sini

andai kau tahu tangisku
kau takkan mampu menoreh luka di hatiku




No comments:

Post a Comment