I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday 28 September 2012

Saya Minta Maaf ... T_T



Sebab ...

 

- I'm sorry sy masih rindukan awk dan masih ada SEDIKIT harapan supaya awk kembali kepada saya. 
- I'm sorry sebab akhirnya terpaksa putus asa dengan kita sebab saya tak mampu tengok awak rasa dilema.
- I'm sorry saya tak melawat awak di hospital semasa awk sakit dan accident sebab kita berada di tempat yg berbeza. Tapi, saya tetap risaukan awak dan takut kehilangan awak.
- I'm sorry kalau awk nmpak sya happy je skrang. Keluar dengan kwan2, senyum dan ketawa, hidup mcam awk tak pernah wujud. Tapi, org yg merasa pedih nie je tahu, betapa susah nak buat smua 2. Betapa semua tu hnya paksaan supaya dpt move on ataupun lupakan awk walaupun utk seminit dua.
- I'm sorry banyak yg saya nak buat dgn awk tpi tak dapat buat dah.


- I'm sorry saya tak pernah dapat buang rasa sayang saya kat awak walaupun awak buat mcm2 kat saya. B'coz i still believe u r the one... but u r the one that will never be mine. B'coz nobody read my mind like u do, nobody treat me like u do, nobody know me so well like you.


Akhir kata, saya minta maaf sebab cintakan awak tapi tak pernah dapat menyentuh hati awak sedalam2nya....

No comments:

Post a Comment