I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday 25 September 2012

AWAK KATA....

Awak kata...
Awak sayang saya sangat2,
Tapi...
pada masa yg sama awk bahagia
dengan insan lain..

 

Awak kata...
Awak tak nak melihat saya sndirian,
Tapi...
pada masa yg sama awk bahagia
dengan insan lain..

 

Awak kata...
Adakah saya akn jatuh cinta kepada awk lagi?
Tapi...
pada masa yg sama awk bahagia
dengan insan lain..

 

Awak kata...
Awak ada d'samping saya lagi sekarang nie,
Tapi...
pada masa yg sama awk bahagia
dengan insan lain..


Awak kata...
Awak orang pertama yang akan melindungi saya,
Tapi...
pada masa yg sama awk bahagia
dengan insan lain..

 

Awak kata...
Cinta boleh merubah seseorang... saya nampak
perubahan pada diri awak walaupun sedikit,
Tapi...
pada masa yg sama awk bahagia
dengan insan lain..

 

Awak kata...
Awak akan tersenyum apabila awak bersama saya,
Tapi...
pada masa yg sama awk bahagia
dengan insan lain.. 

Saya tahu ini salah saya sebab lepaskan awak... saya tahu disebabkan saya hati awak penuh dengan luka... saya tahu mungkin awak sedang menangis lagi sekarang nie walaupun pada dasarnya awak  pura-pura tersenyum dan merahsiakan sesuatu perkara pada teman2 awak... saya tahu awak ingin saya mencintai awk  dgn sepenuh hati saya seperti mana awak mencintai saya... saya tahu awak nak saya selalu disisi awk walaupun dalam keadaan susah senang dan kongsi segala suka duka kita bersama...

 

Saya tahu awak, saya tahu... hati saya pun penuh dengan luka disebabkan awak... saya pun ingin bersama awak juga walaupun dalam keadaan susah senang dan kongsi segala suka duka saya bersama awak, selalu disisi awak, dan mencintai awak sepenuh hati saya... saya pun sedang menangis sekarang nie walaupun pada dasarnya hanyalah berpura-pura senyum dan merahsiakan sesuatu perkara pada teman2 saya...

 

Biarkan perhubungan ini menjadi rahsia antara kita berdua dan Allah swt... Dia yg maha Mengetahui apa yg terbaik untuk kita berdua... :-(

No comments:

Post a Comment