I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday 7 July 2012

Ungkapan I Love You

 I Love You atau dalam bahasa Melayu,Aku Cinta Padamu merupakan satu ungkapan yg amat istimewa.Ini kerana ianya merupakan ungkapan yg hanya kita ucapkan pada org yg kita sayang sahaja.

 

Ada ke orang yg ucapkan I Love You pada org yg dia benci ?Sudah pasti tidak bukan.Kalau dgn org yg dibenci,mesti kita mencemuh dia seboleh yg mungkin.Itu kalau mereka panas baran la.Habis semua ayat2 cemuhan dilemparkan disebbkan terlalu marah dan benci pada seseorg itu.Kalau boleh,semua perkataan2 negatif yg ada dlam kamus nak diberikan pd org itu.

 


Tetapi ia berbeza dgn I Love You ini.I Love You ini sngt unik.Kita tidak akn ucapkan ia pd org lain selain org yg kita sayang.Org yg kita sayang itu tidak semestinya hnya pada kekasih kita sahaja,ia termasuklah dgn ibu bapa kita,adik-beradik kita,anak-anak,kawan-kawan dan org-org yg kita sayang.

 

Adalah amat pelik sekiranya I Love You ini diberikan sesuka hati pd org lain.Tidak ada keunikkan sekiranya I Love You ini mudah diperolehi.Oleh itu,jgnlah kita mempermainkan ungkapan I Love You ini atau Aku Cinta Padamu dengan sesuka hati.Kerana,andai tersilap ungkap,mungkin kita tidak sengaja mengecewakan hati seseorang itu.

No comments:

Post a Comment