I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday 27 July 2012

Surat Untuk Dia

Pada 27 Julai 2012 bersamaan 7 Ramadhan, awak telah memberi kata putus iaitu "mungkin kta ptot jdi sbagai kwan ja dulu"... saya terima dengan hati yang terbuka... Ini adalah jalan terbaik untuk kita meneruskan hidup masing-masing... terima kasih krn membahagiakn saya selama 5 bulan nie dan mengajar saya erti kasih dan sayang... saya tidak menyalahkan awak sbb saya yg tidak menghargai awak sebelum nie... maafkan saya, awak...

 

 

Tapi apabila awak memberikan kata itu... hati saya berasa tenang(hairankan??? terima kasih Allah swt, Engkau telah makbulkan doaku...agar aku boleh mengharungi situasi ini). Mungkin saya telah menangis untuk awak sebelum nie bukan sbb lemah menerima kenyataan itu . Tapi, sedang mencari kekuatan untuk terus tabah menerimanya iaitu tentang keperibadian awak. Alhamdulilah, saya menerimanya dgn hati yg redha. Hanya Allah swt sahja yg tahu tentang isi hati saya saat itu... Tapi, adakah selepas ini saya akn mengambil berat tentang itu?? Saya pun tidak tahu....

  

 Pada saya mungkin awak adalah insan pertama yg bertakhta di hati saya sebelum nie. Tiada insan lain yg mencuri hati saya kecuali awak, awak adalah insan pertama yg mencuri hati saya pada tanggal 15 Mac 2012. Awak adalah cinta pertama saya tapi sekarang hnyalah tinggal kenangan... Namun ini adalah suratan takdir untuk kita sebagai insan biasa yg tidak boleh menolak takdirnya...

 

Saya akan belajar untuk lupakan awak walaupun selepas ini kita sering bertemu ditempat yg sama, belajar ditempat yg sama... Jika sekarang awak bahagia dengan insan pilihan awak... saya doakan kebahagiaan untuk awak... SAYA BAHAGIA TANPA AWAK SEKARANG NIE....

 

To : Capital ZF

No comments:

Post a Comment