I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday 1 November 2012

Kalaulah Haiwan Ada Facebook

 

Kalaulah haiwan ada FB... mungkin status dorang macam nie kot!!!

 

CICAK : Tuan rumah baru beli reket elektrik, gua kenduri nyamuk BBQ mlm nie...

NYAMUK : Baru habis ronda rumah Ajib.. kenyang beb, Alhamdulilah.. Murah rezeki mlm nie..

AEDES : Baru je selamat bagi injekan maut, yeah!!

CICAK : Isteriku tersepit pintu.. Menduda lagi kali ke 24..

KUCING BETINA : " Anak i yg ke- 5 baru tanya siapa bapaknya. I bingung nak jawab apa. I sendiri lupa bapaknya siapa..

AYAM : Kawan2.. kalu esok aku tak update status, maknanya aku kena goreng doh.. i luv u all.. Jngn lupa wat kenduri arwah utk aku yaa..

NYAMUK : Siot, sekali drug addict gua hantam. Gua positive HIV AIDS... uwaaaaa

KUCING JANTAN : Baru je add awek sebelah umah... keturunan PARSI beb!!!

TIKUS : Operasi mlm nie.. selongkar kabinet dapur.. sape nak ikut??

LIPAS : Lemah badan aku ari nie kena pkul ngan sorang budak prempuan nie dgn pnyapu.. apa la salah aku.. aku cuma minum air je td kat bilik air.. isk.. isk..

 

hahaha... macam2 kan!! just be happy,ok... ini hanyalah untuk suka2 je... :) 

 

No comments:

Post a Comment