I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday 15 March 2013

Drama2 Hong Kong Yg Saya Suka Tengok Kat TV

Hai semua...dh lama sya tak entry blog saya, dah dekat sebulan lebih dh kan....Hari nie sya nk kongsi skit tentang drama2 Hong Kong yg saya suka tngok kt tv. Sebelum nie saya kongsi drama korea ja... Kali nie saya nk kongsi drama Hong Kong pulak, selain dari drama korea yg saya suka tgok. Saya juga suka tengok drama Hong Kong yg berkonsepkan tentang penyiasatan, jenayah, forensik dan imigresen.

Kenapa suka tengok drama mcm nie??

Sebab saya suka drama yg mcm tu, ia mencabar minda saya untuk berfikir dan ingin mengetahui tentang menyelesaikan sesuatu kes dan masalah serta siapa yg bersalah melakukan jenayah ataupun tidak.

Gun Metal Grey
Genre : Penyiasatan & Jenayah



Emergency Unit (E.U)
Genre : Jenayah


The Mysteries of Love
Genre : Penyiasatan & Jenayah


The Threshold of a Persona
Genre : Imigresen

Forensic Heroes
Genre : Penyiasatan & Forensik

Forensic Heroes - II
Genre : Penyiasatan & Forensik

Forensic Heroes - III
Genre : Penyiasatan & Forensik

Drama yg sedang ditayangkan kt tv Malaysia di saluran ntv7. Setiap hari Isnin - Rabu jam 11.00 pm "Gun Metal Grey", tetapi saya tak tahu episod brapa dh ditayangkan?? Bila la drama "Forensic Heroes musim ke-3" ditayangkan di Malaysia. Saya nk tahu sambungan yg seterusnya.

No comments:

Post a Comment