I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday 31 December 2012

Selamat Tahun Baru 2013

Hari ini bertarikh 31 December 2012,hari ini adalah hari terakhir tahun 2012. Untuk tahun ini telah mengajar saya bnyak perkara iaitu erti kehidupan, percintaan dan kasih sayang. Untuk tahun nie juga impian saya tercapai, ALHAMDULLILAH...
Tapi, itu hnyalah sementara. Saya tetap BERSYUKUR merasai nikmatnya...

 

Impian ini telah mematangkan hidup saya agar jadi lebih dewasa dan berpengalaman agar saya sabar dan tabah menjalani kehidupan di sini(tmpat saya belajar) tanpa kelurga disisi.

 

Tahun Baru Islam 1434

 

Untuk tahun baru ini impian saya adalah ingin dapat pointer elok dalam exam yg akn datang dan exam yg seterusnya, INSYAH-ALLAH...
Untuk tahun baru ini juga, saya ingin merasa kebahagiaan, keceriaan, kegembiraan dan ketenangan walaupun hnya sementara. INSYAH-ALLAH...
Harap tahun ini ada sinar baru buat saya dan keluarga.

 

Selamat Tinggal tahun 2012,tahun ini telah mengajar saya bnyak benda tentang kehidupan...

 

Selamat Datang Tahun Baru 2013,agar tahun ini ada sinar baru buat saya dan keluarga...

 

Selamat Tahun Baru 2013

 

No comments:

Post a Comment