I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday 12 December 2012

I Like This Male Korean Actors

Hai... kenapa tajuk hari nie lain je? sbb saya suka tengok diorang berlakon dalam drama diorang lakonkan. Lagipun, dalam drama kadang2 diorang nie nmpak cute, handsome, smart, hot, dan macam2 lagi. Kalau nak ikutkan semua package diorang lengkap la. Kadang2 tu kelakar juga tengok diorang berlakon.(he..he..)

Inilah pelakon lelaki korea yg saya suka tengok diorang berlakon :-


Bi Rain as Lee Young Jae

 (Full House Actor)


Lee Min Ho as Gu Jun Pyo
(Boys Over Flower Actor)


 Jo Hyun Jae as Han Soo Hyun
(3 Dads & 1 Mom Actor)


Kim Hyun Joong as Yoon Ji Hoo
(Boys Over Flower Actor)


Park Yoo Hwan as Kang Woo Hyun
(The Strongest K-Pop Survival Actor)


 Kim Beum as So Yi Jung
(Boys Over Flower Actor)


Jae Hee as Choi Kwang Hee
(3 Dads & 1 Mom Actor)


Kim Joon as Song Woo Bin
(Boys Over Flower Actor)


Shin Won Ho as Kang Kyung Joon
(OST Big Actor)


Mungkin Shin Won Ho(Kang Kyung Joon) anda tak pernah melihat dia berlakon dalam drama korea yg telah ditayang di Malaysia. Dia adalah actor baru yg baru berlakon dalam drama "BIG" iaitu drama baru yg telah ditayangkan di korea. Dia juga seorang penyanyi dalam berkumpulan(tapi sy xtahu dia nyanyi utk kmpulan apa? sorry!!... kalau korang tahu kongsi2 la). Tak silap saya drama nie ditayangkan di korea pada bulan 8 yg lalu. Saya tengok drama nie di youtube.Tak tahu la drama nie akn ditayangkan di Malaysia bila??


p/s : kalau rajin..saya tulis mengenai pelakon wanita pula. (he..he..) 

 

No comments:

Post a Comment